2014. október 26., vasárnap

Összekeverhető összekeverhetetlen ( kritika )

Hello-Bello! :)
Egy kedves ismerősöm, megkért, hogy írjak kritikát a blogjáról. Azt tudni kell rólam, hogy engem nem érdekel a kinézet, szóval én csak a tartalomról írok összegzést:

 Összekeverhető összekeverhetetlen


Link: XXX

Helyesírás:
Nem nagyon találtam benne félre gépelést, illetve helyesírási hibát. - Megjegyezném, engem nem ez zavart, majd mindjárt meglátjatok, hogy mi csípte a szememet. 

Fogalmazás:
Utálom azt, ha valaki egyszer múltidőben, egyszer jelenidőben ír valamit! Ez nálad is érzékelhető, figyelj oda! Másszor meg néha érthetetlen, hogy mit szeretnél kifejezni. Sokszor szájbarágósnak érzek egy-két mondatot. Amiben nem vagy biztos, hogy beleillene, azt ne is írd bele, mert az olvasónak csak rossz véleménye születik majd. 

Külalak: 
Na, talán ez csípte legjobban a szememet. Egy pont után tegyél szóközt és egy gondolat jel után is! Az nagyon zavaró tud lenni, ha az olvasónak nincs meg a megfelelő tér a szövegben! 

Összegzés:
Egyáltalán nem vészes, az alap sztori jó. Szerintem olvasható és a helyesírás sem kifogásolható. De amiket leírtam, azokat fogadd meg! Sokkal jobb összhatást kelt majd! 

Köszönöm szépen, hogy engem kerestél meg, további jó és sikeres munkát! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése